fbpx

Kontakt

najszczęściej zadawane pytania

Zanim napiszesz e-mail sprawdź czy odpowiedzi nie ma na liście:
Po wykupieniu programu treningowego, otrzymasz bezpośredni dostęp do obszernego pliku pdf, w którym znajduje się dokładny plan działania na kolejne tygodnie. Do każdego ćwiczenia, serii oraz części treningu są zamieszczone filmiki instruktażowe, tak żebyś wiedział, jak technicznie wykonywać ćwiczenia. Pod większością ćwiczeń, znajduje się progresja na poszczególne, kolejne tygodnie programu, która zapewni Ci ciągły wzrost efektów. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania, możesz zawsze napisać do mnie drogą mailową.
Program rozpisany jest na okres od 4 do 6 tygodni z progresja poszczególnych parametrów, tak abyś uzyskał jak najlepsze efekty. Po upływie tego czasu, dobrym rozwiązaniem byłaby zmiana ćwiczeń, zakresu powtórzeń i wdrożenie nowego programu treningowego. Nie przeszkadza to jednak w rozpoczęciu planu od nowa, dzięki któremu jesteś dalej w stanie uzyskiwać efekty. Po zakończeniu dwóch cykli, definitywnie powinieneś pomyśleć o zmianie treningu.
Jeżeli dopiero rozpoczynasz swoją sportową drogę, to najlepszym rozwiązaniem dla ciebie będzie skorzystanie z któregoś z programów, przeznaczonych dla osób początkujących. Programy skonstruowane są tak, byś mógł rozpocząć od fundamentów treningu, dzięki czemu przejdziesz na kolejne etapy swojej treningowej wędrówki.
Już po około dziesięciu treningach będziesz odczuwać znaczna poprawę samopoczucia, energii i sprawności, dzięki czemu twoja siła, sylwetka oraz inne zdolności będą się zmieniały z tygodnia na tydzień. Musisz jednak pamiętać, że jest to w dużej mierze skorelowane z indywidualnym punktem wyjścia, skrupulatnością żywieniową i czynnikami zdrowotnymi.
Tak naprawdę każdego dnia, powinieneś założyć sobie jako priorytet, że wykonasz 2/3 ruchy ćwiczenia z programu mobilnościowego, tak żeby dbać o codzienną sprawności i żeby głęboko weszło to w twój nawyk. Jeśli każdego dnia nie znajdziesz chwili na mobility, to postaraj się wykonywać cały program mobilnościowy min.1-2x w tygodniu.
Żeby określić na jakich ciężarach powinieneś pracować, musisz wiedzieć czym jest praca do upadku mięśniowego, a tak naprawdę praca do upadku technicznego. Praca do upadku technicznego jest to wykonywanie tylu powtórzeń ile jesteś w stanie do punktu w którym czujesz że twoje ciało nie zachowuje perfekcyjnej techniki i w jakiś sposób kompensujesz dany ruch. Wiedząc to, powinieneś tak dobierać obciążenie w danym ćwiczeniu, żeby ostatnia i przedostatnia seria zawsze była wykonywana w zakresie 1/2 powtórzeń w zapasie od upadku technicznego.

napisz do mnie

    Adres Firmy

    ul. Ściegiennego 25/69

    70-354 Szczecin

    Telefon:

    (+48) 665 589 303